Ook
na de PWS-dag zijn we bezig gebleven, weliswaar in wat mindere mate omdat de
SE-week er weer aan zat te komen. Maar ondanks dat hebben we de afgelopen tijd
wel het een en ander gedaan en geregeld. Na de PWS-dag is de fiets naar Luuk
gegaan, hij heeft aller eerst ringetjes gestoken op de as om de ruimte tussen
de fiets en de achterbrug op te vullen. Vervolgens hebben ze nog een hoek gemaakt
aan de achterbrug om het zo bestendiger te maken tegen de torsiekracht op het
achterwiel. Dit heeft zeker gewerkt, de laatste keren bewoog het wiel veel
minder mee. Ook is er een klein ijzer stripje aangebracht om er voor te zorgen
dat het raam niet breekt bij in- of uitstappen. Ondertussen had Bart ook de
fluxdraadjes binnen gehad en hebben we die uitgetest. Donderdag 29ste
hebben we op de open avond gestaan met de fiets, waarbij we ouders vertellen
over ons project, PWS in het algemeen en ook andere vragen beantwoorden. De
tijd die we tussendoor over hadden heb ik gebruikt om wat info over de
zonnepanelen op te zoeken en te kijken naar het assortiment van onze mogelijk
sponsor om zo een keuze te kunnen maken. Max heeft deze tijd gebruikt om wat
draden te verlengen en we hebben nog gereld met lassen voor een frame om de
accu in de fiets vast te kunnen maken. Dat we nu ook in de fiets geplaatst
hebben. Max heeft zaterdag een testrondje gemaakt. We hebben het andere
achterwiel geplaatst, we hebben alleen het probleem dat de motor amper werkt. En
we wachten op het programma om de snelheidsbegrenzer weg te kunnen halen uit de
motor.
De linker afbeelding geeft de snelheid aan gedurende max's
testrondje, de groene gebieden beteken een snelheid van 30 km/h, dit rondje was
zonder gebruik van de motor.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten